onsdag 8 augusti 2012

Länge sen


För er som har besökt bloggen de sista veckorna ber jag om ursäkt för att jag inte har varit så aktiv, jag har tagit semestern på fullt alvar:) Men nu hoppas jag att jag hittar tillbaka till bloggen
Jag har inte ens pratat med Änglakorten, men idag fick jag LOVE, det var ju Lovely:)  
                                
Det är snart terminsstart för yogan. Vi börjar måndagen 20 augusti kl. 19.00 – 20.00
och lördagen 25 augusti kl. 09.00
Du är välkommen att kontakta mig på sif.ulfarsdottir@glocalnet.net för information eller med din anmälan.    
Ser framemot att träffa er alla, gamla och nya yoginis.

Det har blivit lite yoga i trädgården när vädret har tillåtet, lite gympa och en hel del cykling och promenader. Det är underbart att kunna vara utomhus i sommarvädret.
Vi har jobbat ganska mycket i trädgården och försökt redda våra plantor från rådjuren!

I t.ex. trädgården och i städning kan man tänka på sina rörelser, röra dig medvetet och utnyttja tillfällen i dina kroppsarbeten, böja, vända och träcka på dig och tänka dig att du gör Trädgårds Yoga, Städ Yoga eller Dans Yoga, du kan göra yoga av alla dina rörelser, vist är det härligt:)

Ha en bra dag
Jai Bhagwan
Sif

To you who have visited the blog the last weeks I apologies that I haven’t been so active, I have taken my vacation very seriously:) Hopefully I will find my way back to the blog.
I haven’t even spoken to the Angels, but the word for today was LOVE, that lovely :)

Soon it is time for the yoga classes to begin. We start Monday august 20th at 19.00 h.

I have done some yoga in the garden when the weather allowed it, some work out, a lot off cycling and long walks. It is so great to be able to by outside in the summer.
We have done a lot of work in the garden and tried to save our plants from the deer’s!

You can be aware of your movements all the time, move consciously and take advantage of all your body works, bend, twist and stretch and imagine your self doing Garden Yoga, Cleaning Yoga or Dancing Yoga, you can make yoga out of all your movement, isn’t that wonderful:)  

Have a great day
Jai Bhagwan
Sif


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar