söndag 29 april 2012

Styrka


Det här kallar jag för en riktig kraft, rabarbern som kommer med full styrka upp ifrån jorden
This is what I would call real power, the rhubarb coming from the earth with great strength.  


Jag känner att jag vill meditera mera, har kommit lite av mig med den dagliga meditationen, nu bestämmer jag att jag ska meditera minst 10 min varje dag, ska nu sätta mig i solen en stund.
Power är dagens ord, det tar jag gärna, tänker ladda mig med styrka i solen. Och sen kavla upp ärmarna och jobba i trädgården

Hoppas att solen skiner också i ditt liv.
Jai Bhagwan
Sif

I need to mediated more, I got off track with my daily meditation but know this moment I decide to meditated at least 10 min a day, starting now out in the sun.
Power is today’s word, I’ll take it, I´ll charged myself with power from the sun. And then I will roll up my sleeves and get started with some gardening.

I hope the sun shines in your life to
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar