söndag 27 maj 2012

Hemma igen

Hej alla underbara 

Nu är jag hemma igen från den underbara resan. Här kommer fler bilder från resan.

I måndags var det sista yogan inför sommaren. Det känns alltid lite sorligt, jag tycker så mycket om mina yogaklasser, men samtidigt är det skönt med sommaravkoppling, långa ljusa kvällar och stunder i trädgården, ta av sig skorna och gå i gräset. Känna naturen i fotsulurna.

Jag har inte hälsat på Änglarna på jätte länge! Men i går sa de Willingness och i dag Gratitude.
Det är så mycket att tacka för, tack för det fina vädret, alla mina roliga uppdrag, den underbara resan.
Och Viljan att se positivt på allt, Viljan att njuta av stunden. Fånga dagen.

Tack för att du tittade förbi idag
Jai Bhagwan
Sif

Hi everybody 

Now I back from the wonderful trip. Here are a few more photos from the trip.

On Monday was the last yoga class before the summer, it is always a bit sad, I love my yoga class, but it is also nice with summer brake, long light nights and time in the garden, take of your shoos and walk in the grass, feel nature against the solo of your feeds.

I haven’t talked to the Angels for some time, but yesterday they said Willingness and Gratitude.
There is so much to thank for, the beautiful weather, all my different assignments and the wonderful trip.
And  the Willingness to look positive at everything, the Willingness to enjoy the moment, Catch the day

Thank you for stopping by to day
Jai Bhagwan
Sif         


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar