fredag 15 juni 2012

Bara lite lite yoga den här veckan


Jag har varit sjuk hela veckan, helt däckad, skulle göra min yoga i måndags men kunde inte hålla mig uppe, det blev mest avslappning och jag till och med somnade på golvet!
Det har inte ens blivit ett försök på mera yoga denna vecka eller något annat för den delen.
Men jag har fått roliga ord från Änglarna, Enthusiasm, Creativity, Joy och Education.
Jag har en stor längtan på att göra skapande grejer med glädje och entusiast. Det ska bli nästa vecka.
Jag hoppas mina vänner där ute att ni har det härligt  
Jai Bhagwan
Sif

I have been sick the hole week, completely out, I was going to do my yoga on Monday but couldn’t keep my self up, it was mostly relaxation instead and I fell a sleep on the floor! I have not tried to do any more yoga this week or nothing else for that matter.     
But I have got some nice words from the Angels, Enthusiasm, Creativity, Joy and Education.
I have a great desire to do something creative with joy and enthusiasm. That will be next week.
I hope that you my friends out there that you are great
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar