onsdag 6 juni 2012

More time for yoga



Sen jag kom från Mallorca har jag jobbat mycket och inte tagit så mycket tid för att göra yoga eller tränat, det är verkligen inte bra. I morse gjorde jag yoga och det var så härligt, vad kroppen blev tacksam, jag kände hur den suckade av lättnad och tacksamhet. Och hur sinnet blev genast gladare och lugnare. Nu måste jag bara planera min tid bättre så att jag hinner med yogan och träningen, hur ska det annars bli?  Stel och värkande kropp vill jag ju inte ha.

Jag har inte häller kollat med Änglarna alla dagar sen sist, men i går fick jag Creativity och det kändes riktigt härligt eftersom jag precis hade funderat på att nu måste jag sakta ner lite och få mer tid för att skapa, mer tid för yoga och skapande, härligt. I dag fick jag Synthesis, det gäller att få allt det man behöver och vill göra att synkronisera.

Jag hoppas att du hinner med det du vill göra
Ha en underbar dag idag
Jai Bhagwan
Sif   

Since I came from Mallorca I have been working a lot and not taken enough time for my yoga or to do workout, that really is not good. But this morning I did some yoga and it felt great, my body was so grateful, I could feel the relief and gratitude in the body. And how my mind became happier and calmer. Now I must plan my time better so I can do my yoga and the workout, how can I not, I don’t want to have a stiff and sore body do I?

I have not checked with the Angels since the last time, but yesterday I got Creativity and that felt great as I had just thought about taken more time to creativity, more time for yoga and create. Today I got Synthesis, it all about synchronizing it all.

I hope you find time to everything you want to do
Have a wonderful day today   
Jai Bhagwan
Sif 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar