tisdag 27 september 2011

Kurs för yogalärare



På söndag var jag på kurs i Reykjavik för yogainstruktörer, Your heart in your hands, Adjustment workshop, med Lawino Maria Johnson. Det var en intressant kurs som är en del av utbildning som pågår på Island för yogainstruktörer och jag lärde mig mycket som jag tycker att jag vill använda i mina klasser och blev påmind om annat jag inte har använt länge. Kursen handlade om hur vi som instruktörer kan assistera våra yoginis i sitt idkande.

Jai Bhagwan
Sif

Last Sunday I attend a yoga course in Reykjavik, for yoga teachers, Your heart in your hands, Adjustment workshop, with Lawino Maria Johnson. It was an interesting course and I learn a lot that I want to use in my classes and was reminded of other things I have not been using for some time. The course was about how we as yoga teachers can assist our yoginis with their practice     

Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar