onsdag 21 september 2011

Yoga hos en vän

Jag är på Island i några dagar och här är landet redan iklädd hösten, vackra färger överallt. Energin i vädret  och omgivningen är stark och känns överallt. Utsikten från mammas lägenhet som ligger mitt i Reykjavik är fantaskisk, vi kan se berg lite längre bort och dal bybyggd med hus närmare.
Naturen är alltid så nära, berg åt ena hållet, hav åt andra.


I förrgår gick jag på yoga hos en av mina bästa väninnor, det var jätte skönt, skönt att gå på yoga hos någon annan, omväxling från att leda själv. Jag lärde mig dessutom ett och annat att ta med mig tillbaka till mina klasser. Alltid kan man lära sig någott nytt, vist är det härligt.
Vi gjorde bland annat axelställningen och plogen

Tack för att du tittade förbi
Kram Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar