onsdag 26 oktober 2011

Må Bra Kväll

Specialtidningen för kropp och själ

Jag var på Må Bra kväll på Intiman i onsdags förra veckan som tidningen Må Bra hade ordnad och jag hade så himla roligt och trevligt. Min vän Elinor bjud in mig till detta fantastiska kväll.
Vi lyssnade på fantastiska Katarina Woxnerud med sin inspirerande föreläsning ” Ta hand om din kropp, var ska du annars bo” som handlar om vikten av att röra på sig, alla rörelser är bra, som till exempel att parkera bilen på parkeringsplatsen längst ifrån ingången så att du måste gå lite extra, vardagsmotion alltså. I nya Må Bra tidningen ger hon några bra tips om snabba övningar för konditionen och styrkan, alla har två minuter då och då, det är bara att sätta igång, jag ska absolut göra det.

Mia Törnblom höll en fantastisk föreläsning om självkänsla, hon var så bra och rolig och fick oss att se alla våra dåliga beteende mönster. Hon pratar med hela kroppen och använder gester och humor för att påpeka vad hon menar, det gör att jag och säkert alla andra, kommer inte att glömma vad hon pratade om och framför allt vad hon menade. Hon har hjälpt mig mycket på bara denna vecka som gått, med att ändra på mina dåliga beteende mönster. Jag använder hennes gester, bokstavligt och mentalt. Om ni har möjlighet att gå på föreläsning med henne, gör det, hon är sååååååååå bra. Så har hon ju skrivit några böcker som absolut är värt att läsa
Tack Mia, du är fantastisk J

Tack för att du tittade förbi idag
Jai Bhagwan
Sif


Today I am talking about a great Feel Good evening I was at last week, a Swedish magazine for health Må Bra, had organized this nice evening with two well know lecturer in Sweden. Katarina Woxnerud, a couch in exercise and live stile and Mia Törnblom couch in personal devolvement, author and lecturer. They had so much to say and give to us.   

Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar