lördag 19 november 2011

En sån underbar dag

Halloj alla underbara där ute
Vilken fantastisk dag det är idag, otroligt väder när jag kom ut imorse för att åka till yogan, mötes nästan av värme och nu skiner solen, underbart.

Innan jag åkte tog jag ett Änglakort, Inspiration är det som gäller för dagen. När jag tog kortet kände jag inte så mycket inspiration, var lite trött och oinspirerad, det kändes faktiskt också så igår. Men nu efter yogan och lite mat är jag full av energi och inspiration och det bara kokar i mig att sätta igång saker, först ska vi sätta krämen på tårtorna vi bakade i går J

På yogan med min underbara grupp gjorde vi bland annat Solhälsningen – Surya Namaskär, med en sån energi, vilka yoginis och vilken start på helgen, jag hoppas verkligen att de är lika fulla af kraft och inspiration som jag.

Tack för att du tittade förbi i dag och jag önskar dig en trevlig helg
Jai Bhagwan
Sif

Hi all you beautiful people out there
What a fantastic day it is today, incredible weather, it was almost warm outside when I went to morning yoga, and now the sun shines, what more du you want on November 19th in Stockholm J

Before I went I took an Angel card, Inspiration is the word for today, I wasn’t feeling very inspired at all, I was tiered and uninspired, it felt actually also that way yesterday. But now after the morning yoga I am full of energy and inspiration, I know that this will be a great day with a lot fun to do. First we will put some cream on yesterdays baking.

At yoga class with my wonderful group we did among other the Sun Salutation – Surya Namaskär, with such energy, such powerful yoginis, what a start for the weekend. I truly hope that they are as full of energy and inspiration as I am.

Thank you for stopping by today and I hope you have a great weekend
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar