tisdag 29 november 2011

Spikmatta

Några dagar sen sist men jag har dragit kort nästan varje dag även jag inte har hunnit skriva på bloggen, fick Release igen, ja det är bara att släppa J Responsibility, vi har mycket ansvar på många håll, dyka upp på jobbet, ställa upp i klass aktiviteter och allt det där. Healing, göra saker som är bra för oss och planeten så vi har energi for själv helande. Clarity, man måste ju ha klart för sig vad man vill eller hur? Det är olika hur mycket orden stämmer på det som händer med mig eller livet, idag fick jag Purification och det kan man verkligen fundera på tycker jag! Hummmm… nej seriöst, vad kan det betyda, ska jag rensa själen, sinnet eller kroppen, har var lite stel och öm i kroppen de sista dagarna, i skuldrorna och axlarna. Behöver jag rensa min kropp från stress kanske?
Min spikmatta har verkligen hjälpt mig med skuldrorna, den har gjort så att jag kan sova bättre, lägger mig på den när jag går och lägger mig på kvällarna och somnar på den en stund, sen tar jag bort den och fortsätter sova J
Har ni provat spikmatta, gör det om du har ont någonstans, den funkar alla fall bra för mig.

Jag önskar er en bra dag
Jai
Sif

Acupuncture  matt 
Its been a few days since the last time, but I have been picking up some Angels cards nearly everyday thought I haven’t had time to write on the blog, Release again, yes it just matter of letting go J Responsibility, there are so many responsibilities’ we have in live, showing up at work, being part of the children’s school activities and all that. Healing, taking care of our self’s and the planet so we have the energy to self heal. Clarity, We have to be clear about what we want, don’t we? I thing its different have much the Angels words fit me or my life. Today I got Purification and that is something worth thing off! Hummmmm, no seriously, what could that mean, do I need to clean my soul, my mind or body? I have been a bit stiff lately in my shoulders and shoulder blades, maybe I need to clean my body from stress. My acupuncture matt has realy being helping my with my shoulder blades, and it helps me sleep better, I lay on it when I got to bed at night and I sleep on it for awhile and then I take it away and  I keep on sleepingJ
Have you tried a acupuncture matt, do it if you are having problems in your body, it helps me a lot.

I wish you a good day
Jai
Sif  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar