fredag 18 november 2011

Lekfull dag

Änglakortet i dag är Play, Lek. Det kortet passade också bra för dagen i dag, för att jag var på väg att ta alla mina uppgifter för dagen på för stort allvar. Håll på att komplicera dagen lite i onödan. Lekande lätt blir det i stället.
Och senare i dag ska jag leka med min dotter Sunna och några av hennes klasskompisar och baka tårtor inför klassfest imorgon, det blir roligt.

Jag önskar er en lekfull dag idag
Jai Bhagwan
Sif

Today’s Angels card is Play, that is also a good card for me, I was on my way to take all my tasks for today to seriously, on my way to complicate the day and make to much of a deal of everything. Play with it all instead.
And later on today I will be playing with my daughter Sunna and some of hers classmates and bake cakes for a school class dinner tomorrow, that’s going to be fun.

I wish you a Playful day today
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar