måndag 12 mars 2012

Underbara Måndag

Måndag, en ny härlig vecka. Jag började med Work Out i morse, jag börjar känna resultat av att köra med min dvd två gånger i veckan, känner mig starkare och har jobbat upp konditionen, härligt.  
Det blev också en kraftig promenad på lunchen. Vilket väder, nästan varmt. Och nu till kvällen väntar ett pass med måndagsgruppen. Det ser jag framemot, energi och glädje.
I jag hoppas att du har också hunnit ta hand om dig idag.

Education sa Änglarna idag. Vad har vi lärt oss idag?

Ha det fantastiskt
Jai Bhagwan
Sif


Monday, a new wonderful week. I started with the work out this morning, I am beginning to note a difference by doing the workout on my DVD twice a week, I am feeling stronger and fitter.
I also took a power walk at lunchtime. Its such a nice weather today, almost warm. And in the evening the Monday yoga group. I am looking forward to that, energy and joy.
I hope that you also hade the time to take care of yourself today.

Education said the Angels today. What did we learn today?

Have a fantastic time
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar