måndag 30 januari 2012

Work out


Jag fick en DVD i födelsedagspresent med träningspass. Jag körde det passet imorse och det var jätte bra, det fanns även några yogaställningar med, som Trädet och Hunden och Katten. Jag hoppas att jag tar mig i kragen och följer den här DVD några gånger i veckan, det skulle vara fantastiskt att växla mellan gympa och yogan, varvat med några promenader i veckan.

Det blev inte så mycket yoga i helgen, förutom yogapasset på lördagsmorgonen med fina gruppen. Vilket trevligt sätt att börja sin födelsedag på.

Glömde prata med Änglarna både lördag och söndag!!! Men i dag hördes vi, Expectancy, Förväntan, och på det kortet sitter en Ängel och öppnar packet precis som jag gjorde i lördags med förväntan och fick många fina saker jag hade önskat mig.

Tack för att du tittade förbi idag
Jai Bhagwan
Sif

I got a DVD for my birthday with workout exercises and I did do it this morning, it was great, it had some yoga postures in it, like the Tree and the Dog and the Cat. I hope I will managed to fallow this workout few times a week, that would be great, workout and yoga, and some walks few times a week.

I didn’t do much yoga this weekend, except for the yoga class Saturday morning with my wonderful group. What a nice way to start your birthday with.

I forgot to talk to the Angels, both Saturday and Sunday !!!!! but today we have talked, Expectancy, and the picture on the card is an Angel opening a present, just like I did on Saturday with expectancy  and I got many beautiful things.
Thank you for stopping by today
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar