tisdag 14 februari 2012

Happy Valentines Day


Hej alla ni fina där ute
I dag är det alla hjärtans dag, jag gillar såna dagar, man kan göra något extra roligt och bryta upp vardagen. Var extra hjärtlig mot dina närmaste, le lite vackrare till personalen i mataffären, säga något snällt och oväntat till en främling. Baka hjärtformade sötsaker till familjen, ge bort ett litet hjärta. Ja lite sött och hjärtligt får det vara.

Jag har inte hört av mig i några dagar, det blir så ibland, i går låg jag sjuk i magsjuka, inte roligt, mår lite bättre idag. Behövde ställa in måndagsyogan, det tyckte jag inte om! Tror faktiskt att det är första gången jag har ställt in yogan på grund av jag har varit sjuk, men jag kan ha fel!

Några dagar, några änglaord. Spontaneity, Humor, Faith, Grace and Synthesis.
Synkronisera, hur har vi det med det? Är vi synkroniserade med våra nära? Jag tror att många familjer inte är synkroniserade med varandra och att det är därför som så mycket blir fel.  Man skulle kunna tänka på det och se vad som händer om man anstränger sig och ställer in sig på de andras energinivå.

Jag hoppas att ni får en hjärtlig dag i dag
Jai Bhagwan
Sif

Hi you all out there
Today its Valentines Day, I like these days, you can do something extra fun and different from all other days. Be a bit more heartily to your closest ones, smile a little sweeter to the staff at you local store, say something nice and unexpected to a stranger. Bake heart cakes to the family, give someone a little heart. Yes, sweet and heartily it is.

I haven’t been to the blog for a few days, that can happen! Yesterday I was sick with stomach problems, not fun at all, I am feeling a little better today. I hade to call off the Monday class, I didn’t like that! I do thing that it was the first time ever I call off a yoga class because of sickness, but I could be wrong.

Few days, few Angel words, Spontaneity, Humor, Faith, Grace and Synthesis.
Synchronizes, how are we at that point?  Are we synchronized to the one closest to us?  I think that a lot of families are not synchronized to one another and that’s why it so often gets a bit wrong in the communications. Maybe we could thing about it and try a little harder and synchronies with the energy level off the others.

I hope you have a happy Valentines Day  
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar