fredag 17 februari 2012

Strength

Jag skulle nu inte beskriva den här veckan som en rolig vecka, nej det skulle jag inte!
Har varit dålig hela veckan och inte haft ork till någonting, men känner mig på bättringsväg nu så här på eftermiddagen. Det har inte blivet någon yoga eller något annat kroppsligt. Har dock försökt att ta lite tid för meditation, mest för att flytta fokus från bukområdet som inte har varit så samarbetsvilligt, det har jag lyckas med några gånger. Än en gång tackar jag för gåvan av yoga och meditation. Ser framemot att träffa min lördagsgrupp i morgon.

Jag är också tacksam för orden som Änglarna hade med sig de sista dagarna, Strength, Clarity och Power, det kan jag verkligen behöva.  Det uppmuntrade verkligen och jag kände att en viss styrka lurade någonstans i migJ  Jag känner att energin är på väg i dag och allt blir starkare.

Önskar er alla styrka, klarhet och energi och att det hjälper er som mig J
Jai Bhagwan
Sif

I would not describe this week as a fun week, no I wouldn’t!   
I have been sick all week and I have not had energy to do anything, but I am feeling a bit better this afternoon. There has been no yoga or other activities. I have tried to take some time to meditated, mostly to shift the focus from the abdomen area wish has not been cooperating so well, and it worked quite well actually. Once more I thank for the gift of yoga and meditation. And I am really locking forward for the Saturday yoga class tomorrow.

I am also grateful for the words the Angels brought these last few days, Strength, Clarity and Power, sure can use that.  They chaired my up and I could feel my power deep down there somewhereJ I am feeling my strength coming back today

I send to you all Strength, Clarity and Power and hope it helps you as it helped meJ
Jai Bhagwan
Sif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar