onsdag 29 februari 2012

En förtjusande dag

Det går ju inte att neka att när solen skiner blir man gladare och har mer energi.
Jag började dagen med Workout och måste erkänna att det verkligen känns i kroppen skidåkningen i går och workouten i morse, det är faktiskt behagligt.
Jag är full av glädje och energi J

Änglaordet för i dag är Delight, i dag känner jag glädje för solen och vårkänslan som jag får.
29 februari i dag, speciell dag. Kanske att vi kan säga sista vinterdagen, nja man kan nu räkna med flera kalla dagar tror jag. Men i dag är det en förtjusande dag.

Hoppas att du för också en förtjusande dag
Jai Bhagwan
Sif

You cant deny that when the sun shines you get happier and have more energy.
I began my day with a workout and have to admit that it really feels in my body that I was skiing yesterday and the workout this morning, it´s delightful. I am full of joy and energy.

The Angels word for today is Delight, I feel delight for the sun and the sense of spring I am feeling.
29th of February today, a special day. Maybe the winters last day, no I think we can count on some more cold days before spring. But it is a delightful day today.

I hope you also have a delightful day
Jai Bhagwan
Sif      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar